Wsparcie techniczne dla naszych klientów:

Biuro pracuje w dni robocze w godzinach 09.00 - 17.00. Prośby o wsparcie techniczne poza godzinami pracy biura można zgłaszać wysyłając e-mail na adres: support@marsat.pl (e-mail monitorowany całą dobę). Dotyczy tylko klientów naszej firmy - zgłaszając prośbę o wsparcie należy podać numer telefonu satelitarnego - którego dotyczy problem.

 

Dane teleadresowe:

Marsat

ul. Św. Kazimierza Królewicza 32

81-586 Gdynia

 
E-mail:     marsat@marsat.pl

Telefon:    +48 58 621 77 55

Faks:     +48 58 621 77 55

Skorzystaj z poniższego formularza, aby przesłać zapytanie ofertowe lub inne pytanie:

Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon kontaktowy:
Temat wiadomości:
Treść wiadomości:
Wiadomość zostanie wysłana tylko, gdy zostaną wprowadzone wszystkie wyżej wymienione dane kontaktowe.
 
Szerokopasmowy satelitarny dostęp do internetu z możliwością równoczesnego prowadzenia rozmów telefonicznych – realizowane przy pomocy ważących od 1 do kilku kg modemów satelitarnych
Najmniejsze (o rozmiarach typowych telefonów komórkowych) telefony satelitarne umożliwiające łączność telefoniczną w obszarach Europy, Afryki oraz Azji, z dodatkową opcją transmisji danych (GmPRS).
Jedyny w pełni globalny system telekomunikacji satelitarnej. Telefony Iridium umożliwiają łączność telefoniczną dosłownie z każdej lokalizacji na Ziemi. Od 2008 roku system Iridium oferuje także szerokopasmowy internet.
  • aktywacje telefonów i modemów w sieciach satelitarnych
  • doładowania kart SIM w systemie pre-paid
  • umowy telekomunikacyjne o świadczenie usług satelitarnych w systemie post-paid (abonament)
Copyright © 2014 www.marsat.pl - Design & Engine FineCMS.pl - strony www z systemem CMS